بهترین های جوک، معما و مطالب خواندنی دیگر

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

لطیفه

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۵۶ ب.ظ

پنج دادش یه تاکسی میخرن بعد یک ماه ورشکست میشن میدونین چرا ؟ چون پنج تایی با هم میرفتن مسافر کشی 😂😂😂


غضنفر رو برق سه ف میگیره و پرتش میکنه. بلند میشه میگه:اگه مردین یه فاز یه فاز بیاین جلو!!!!!!😂😂😂


سگم رو بردم پیش دامپزشک، منشیش میگه سگتون مریضه؟     پ ن پ خودم هاری گرفتم سگم گفت آشنا داره منو آورد اینجا معالجه کنه.😂😂😂  

تو تاکسی نشستم. . . میگم آقا پیاده میشم. . . میگه نگه دارم؟! ؟! ؟! په نه په... خودمو پرت میکنم بیرون. . . 


تو تاکسی نشستم. . . میگم آقا پیاده میشم. . . میگه نگه دارم؟! ؟! ؟! په نه په... خودمو پرت میکنم بیرون. . . 


غضنفر میگه :دو ساله دارم نقشه میکشم دختر همسایمون رو توی آسانسور تنها گیر بیارم اما موفق نمیشم! البته اینکه خونمون آسانسور نداره هم بی تاثیر نیست! اما احتمالا بیشتر به خاطر اینه که همسایمون دختر نداره...

  • علی عالیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی